THE EAGLES VOICE BLOG

WELCOME TO "THE EAGLES VOICE BLOG"

Tuesday 8 January 2019

The BEAUTIFUL SELLER OF THE HON. Jarigbe Agom 2019 PRODUCT



I was standing in front of my gate this morning,when i saw a lady passed me with her wares on her head. A few minutes later, my attention was drawn to her, i interviewed her; Blessing Igbaji is from Alladim, she stays in Ekajuk, but comes to Ogoja Urban everyday to sell her wares.

Do you know Hon. Jarigbe? She said "No,  but i know say na good man. I use to go stay for him gate side dey sell my things when him dey around, because i know say plenty people dey come for him compound, e dey easy me to sell for him gate side.  I think say him dey around, na why I pass through GRA this morning, if i go fit sell for him gate. Na one day when i dey sell for him gate, i see people dey share stickers, I come beg, dey give me one, i put for my container"

This isn't the first time i am coming across strong supporters of Hon. Jarigbe who have never met the man.

Silver or Gold, i have none, but what i have is Hon. Jarigbe Agom, and i will surely bring her to him.

No comments:

Post a Comment

Follow